O noua abordare in managementul timpului

Putem aborda managementul timpului din punct de vedere al energiei investite in fiecare activitate. Aflati cum puteti imbina gestionarea timpului si energiei, pentru o mai mare productivitate si satisfactie in munca.

Bariere in comunicare: Discutiile in contradictoriu

In discutiile in contradictoriu veti intampina bariere in comunicare precum ideea de invingator si invins. Puteti depasi aceste bariere in comunicare prin gasirea de interese comune si modalitati prin care sa ajungeti la o situatie de castig-castig.

Autocunoasterea si dezvoltarea personala

Dezvoltarea personala si autocunoasterea contribuie la implinirea profesionala. Pentru a beneficia de o satisfactie crescuta la locul de munca, pe langa dezvoltarea personala si autocunoastere, autenticitatea joaca de asemenea un rol important.

Cum putem stimula angajamentul organizational

Angajamentul organizational poate fi influentat de 5 mari aspecte: statut, certitudine, autonomie, relatii si corectitudine. Aflati cum pot fi acestea pliate pe activitatea de zi cu zi a angajatilor, pentru a stimula angajamentul la locul de munca.

O noua abordare in evaluarea personalului

Evaluarea actuala a personalului pune accent pe exploatarea punctelor forte ale angajatilor, pe brandingul personal si pe aprecierea unicitatii fiecarei persoane. Evaluarea personalului nu se mai realizeaza urmarind metodele traditionale care pun accent pe uniformizarea competentelor.

Cum sa fii energizat si fericit la munca

Folosirea constienta a trasaturilor de caracter are numeroase efecte benefice atat la nivel de companie cat si la nivel individual. Spre deosebire de alte caracteristici personale, caracterul (unul din subiectele noastre preferate) ii poate ajuta pe angajati sa fie energizati si fericiti la locul de munca.

Cum sa iei decizii dificile

De cate ori ai fost pus in situatii in care cerintele profesionale intra in conflict cu valorile si principiile tale si sa iei decizii dificile? Daca intampini frecvent dificultati sau echipa ta are nevoie de ajutor in imbunatatirea procesului de luare a deciziilor dificile, acest articol este pentru tine.

Daca e vara, e Team Building

Programele de team building pot fi o metoda excelenta de a creste moralul si de a intari relatiile intre colegi prin activitati si jocuri amuzante in care participantii sunt pusi in situatii pe care le intalnesc in munca de zi cu zi. Sugestii de care sa tineti cont in participarea la un team building vara.