Traininguri Comunicare

Tipuri de Traininguri de Comunicare

Comunicarea asertiva

De multe ori, sa comunicati, nu este nici usor si nici placut. Exista totusi cateva modalitati care va pot ajuta sa treceti peste frica si disconfortul unei comunicari.

Aflati care sunt acestea.

Feedback constructiv

Feedback-ul nu ar trebui sa va sperie, ci sa va motiveze sa aveti o performanta mai buna.

Invatati sa il folositi pentru a va imbunatati calitatea muncii si relatiile cu colegii!

Gestionarea conflictelor

Unele dintre cele mai dificile situatii cu care va confruntati sunt discutiile cu potential conflictual.

Invatati cum sa le fructificati si sa le tineti sub control.

Luarea deciziilor de grup

Comunicarea in grup poate fi ingreunata de parerile contradictorii.

Aflati cum puteti lua o decizie focusandu-va pe interesele comune si nu pe cine are dreptate.

Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Ce, Cum si De Ce comunicati? • Cum sa ascultati si sa intelegeti cealalta parte; • Ce intrebari sa adresati astfel incat sa aveti imaginea de ansamblu, dar sa cunoasteti si detaliile necesare; • Cum puteti aplica asertivitatea in interactiunile zilnice; • Cum puteti cladi relatii eficiente prin comunicarea cooperanta; • Cum sa treceti peste frica comunicarii deschise si transparente. Rezultate pentru participanti: • O mai mare claritate si eficienta in comunicare; • Curaj in a adresa subiecte mai sensibile; • O intelege mai aprofundata a comunicarii si a interlocutorului; • Plierea nivelului de detalii necesar pe interlocutor; • Cresterea obiectivitatii in conversatii; • Diminuarea judecatilor de valoare si a asumptiilor. Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 10 participanti; • Durata: minim 8h.
Trainingul se recomanda tuturor angajatilor, pentru ca seteaza o noua perspectiva in comuncare.
Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Cum sa oferiti feedback pozitiv si constructiv; • Cum sa primiti si sa puneti in aplicare feedbackul primit; • Cum sa setati si totodata sa atingeti scopul unei sesiuni de feedback; • Pasi in oferirea feedback-ului; • Cum poate feedback-ul sa aiba impact pozitiv; • Trecerea de la feedback la feedforward. Rezultate pentru participanti: • Recunoasterea situatiilor in care este important sa se acorde feedback; • Curaj in adresarea situatiilor negative si remedierea lor; • Scaderea defensivitatii celui care primeste feedback constructiv, prin urmarea unor pasi clari si simpli; • Crearea de momente pozitive, motivante, prin oferirea feedbackului pozitiv; • Crearea unei atmosfere orientata spre crestere profesionala. Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 8 persoane; • Durata: minim 6h.
Se recomanda persoanelor cu minim 2 ani experienta in campul muncii si celor cu pozitii de coordonare.
Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Cum sa descoperiti si sa aplicati propriile valori; • Lupta pentru putere vs caracterul; • Cum sa aplicati comunicarea cooperanta; • Probleme vs pseudo-probleme; • Cum sa preveniti posibilele conflicte; • Gestionarea emotiilor negative; • Cum sa beneficiati de pe urma unui conflict. Rezultate pentru participanti: • Diferentierea intre preferintele personale si normele de comportament cu adevarat benefice relatiilor; • Cresterea obiectivitatii, inclusiv cu persoanele cu care a existat un conflict anterior; • Imbunatatirea coeziuniunii grupului dupa un conflict; • Cresterea flexibilitatii fata de diferentele dintre oameni. Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 10 persoane; • Durata: minim 7h.
Se recomanda persoanelor cu minim 1 an experienta in campul muncii, pentru a fi trecut prin cateva experiente, la care sa se poata raporta.
Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Nevoile si dorintele individuale vs cele de grup; • Cum sa separati oamenii de probleme, folosind empatia; • Cum sa va concentrati pe interese, nu pe cine are dreptate si a cui idee va fi votata. • Cum sa generati o varietate cat mai mare de optiuni, inainte de a decide ce sa faceti. • Stabilirea de comun acord, a unor criterii obiective pe baza carora se va lua decizia care va multumi toate partile. Rezultate pentru participanti: • Largirea perspectivei, tinand cont de cat mai multe puncte de vedere; • Luarea de decizii care sa satisfaca toate partile; • Urmarirea atat a binelui colectiv, cat si al binelui personal. Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 10 persoane; • Durata: minim 8h.
Se recomanda tuturor angajatilor, pentru ca ajuta colectivul sa lucreze tot mai bine in echipa.

Comunicarea asertiva

De multe ori, sa comunicam, nu este nici usor si nici placut. Exista totusi cateva modalitati care ne pot ajuta sa trecem peste frica si disconfortul unei comunicari.

Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Ce, Cum si De Ce comunicati? • Cum sa ascultati si sa intelegeti cealalta parte; • Ce intrebari sa adresati astfel incat sa aveti imaginea de ansamblu, dar sa cunoasteti si detaliile necesare; • Cum puteti aplica asertivitatea in interactiunile zilnice; • Cum puteti cladi relatii eficiente prin comunicarea cooperanta; • Cum sa trecem peste frica comunicarii deschise si transparente. Rezultate pentru participanti: • O mai mare claritate si eficienta in comunicare; • Curaj in a adresa subiecte mai sensibile; • O intelege mai aprofundata a comunicarii si a interlocutorului; • Plierea nivelului de detalii necesar pe interlocutor; • Cresterea obiectivitatii in conversatii; • Diminuarea judecatilor de valoare si a asumptiilor. Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 10 participanti; • Durata: minim 8h.
Trainingul se recomanda tuturor angajatilor, pentru ca seteaza o mentalitate in comuncare.

Feedback constructiv

Feedback-ul nu ar trebui sa ne sperie, ci sa ne motiveze sa avem o performanta mai buna. Invata sa il folosesti pentru a-ti imbunatati calitatea muncii si relatiile cu colegii!

Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Cum sa oferi feedback pozitiv si constructiv; • Cum sa primesti si sa pui in aplicare feedbackul primit; • Cum sa setezi si totodata sa atingi scopul unei sesiuni de feedback; • Pasi in oferirea feedback-ului; • Cum poate feedback-ul sa aiba impact pozitiv; • Trecerea de la feedback la feedforward. Rezultate pentru participanti: • Recunoasterea situatiilor in care este important sa acorde feedback; • Curaj in adresarea situatiilor negative si remedierea lor; • Scaderea defensivitatii celui care primeste feedback constructiv, prin urmarea unor pasi clari si simpli; • Crearea de momente pozitive, motivante, prin oferirea feedbackului pozitiv; • Crearea unei atmosfere orientata spre crestere profesionala. Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 8 persoane; • Durata: minim 6h.
Se recomanda persoanelor cu minim 2 ani experienta in campul muncii si celor cu pozitii de coordonare.

Gestionarea conflictelor

Unele dintre cele mai dificile sarcini cu care ne confruntam sunt discutiile cu potential conflictual. Invata cum sa le fructifici si sa le tii sub control.

Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Cum sa descoperiti si sa aplicati propriile valori; • Lupta pentru putere vs caracterul; • Cum sa aplicati comunicarea cooperanta; • Probleme vs pseudo-probleme; • Cum sa preveniti posibilele conflicte; • Gestionarea emotiilor negative; • Cum sa beneficiati de pe urma unui conflict. Rezultate pentru participanti: • Sa faca diferenta intre preferintele personale si norme de comportament cu adevarat benefice relatiilor; • Sa fie obiectivi, inclusiv cu persoanele care nu sunt pe placul lor sau cu care au avut un conflict anterior; • Sa imbunatateasca coeziuniunea grupului dupa un conflict; • Sa fie mai flexibili fata de diferentelor dintre oameni. Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 10 persoane; • Durata: minim 7h.
Se recomanda persoanelor cu minim 1 an experienta in campul muncii, pentru a fi trecut prin cateva experiente, la care sa se poata raporta.

Luarea deciziilor de grup

Comunicarea in grup poate fi ingreunata de parerile contradictorii. Afla cum puteti lua o decizie focusandu-va pe interesele comune si nu pe cine are dreptate.

Agenda orientativa, care se personalizeaza in functie de nevoile fiecarei echipe: • Nevoile si dorintele individuale vs cele de grup; • Cum sa separari oamenii de problema, folosind empatia; • Cum sa va concentrati pe interese, nu pe cine are dreptate si a cui idee va fi votata. • Cum sa generati o varietate cat mai mare de optiuni, inainte de a decide ce sa faceti. • Stabilirea, de comun acord, a unor criterii obiective pe baza carora se va lua decizia care va multumi toate partile. Rezultate pentru participanti: • Sa isi largeasca perspectiva, tinand cont de cat mai multe puncte de vedere; • Sa reuseasca sa ia decizii care sa satisfaca toate partile; <span”>• Sa urmareasca atata binele grupului, cat si binele fiecarei persoane.</span”> Detalii organizatorice: • Grupa: maxim 10 persoane; • Durata: minim 8h.
Se recomanda tuturor angajatilor, pentru ca ajuta colectivul ca lucreze tot mai bine in echipa.

Scrieti-ne pentru o oferta personalizata:

Scrieti-i Andreei ce nevoi aveti si intalniti-o personal in cabinetul de coaching: